'Maak meer gebruik van website gemeente'

21 mei 2013, 18:33 Gemeente
jnenm2zifsl7f0gsw72q4ojca 233905

Wist u dat u gemeentelijke producten via www.tubbergen.nl/formulieren kunt aanvragen? Op het moment dat het u uit komt, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Dus zonder een bezoek te brengen aan het gemeentehuis. Het is niet alleen sneller, maar ook goedkoper en zonder wachttijden.

Wist u dat u gemeentelijke producten via www.tubbergen.nl/formulieren kunt aanvragen? Op het moment dat het u uit komt, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Dus zonder een bezoek te brengen aan het gemeentehuis. Het is niet alleen sneller, maar ook goedkoper en zonder wachttijden.

Een aantal voorbeelden van digitaal aan te vragen producten:

  • Een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie.
  • Uw verhuizing doorgeven.
  • Losliggende tegels/kapotte straatlamp/etc. melden.
  • Melden van verloren en/of gevonden voorwerpen.

De gemeente is constant bezig met het uitbreiden van de digitale formulieren. Daarom kunt u binnenkort nog meer producten digitaal aanvragen. Naast het digitaal aanvragen van producten vindt u op www.tubbergen.nl/infobalie productinformatie van bijna 400 producten.

Formulieren printen

Ook zijn er tal van producten online aan te vragen door het bijbehorende formulier uit te
printen, in te vullen en op te sturen. Vergeet dan niet om een handtekening te zetten. Blijkt dat u toch voor een bepaald product persoonlijke langs moeten komen, dan bent u tijdens de openingstijden van harte welkom in het gemeentehuis.

DigiD

Voor het aanvragen van sommige producten heeft u uw DigiD nodig. Uw digiD is uw persoonlijke digitale handtekening. Bij een fysiek bezoek zult u zich in veel gevallen moeten legitimeren met uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs. Op internet kunt u dat doen door in te loggen met uw DigiD. Zo weten overheidsinstellingen dat ze ook echt met u te maken hebben. Houdt daarom uw DigiD-gegevens bij de hand als u een product via de website wilt aanvragen.