Geesterens bedrijf lanceert eigen merk sportvoeding

Foto: Redactie

Een mooie droom die eindelijk werkelijkheid wordt, Gert Korblet en Henk-Jan Koershuis van SportvoedingWebshop.com kunnen er sinds gisteren over meepraten. Nederland is sindsdien namelijk een sportvoedingsmerk rijker. Iets waar de 2 ondernemers zeker 2 jaar aan gewerkt hebben.

Gehuisvest in een klein plaatsje als Geesteren, maar toch wijd en zijd bekend. Zo is het bedrijf partner van de New York Marathon, toch een beetje het koningsnummer onder de duurlopers. In die jaren werkten zij al met vele toppers. Van recreatieve sporters en regionale toppers tot absolute wereldatleten en teams die ze tot onze klanten mogen rekenen. Gert: “Als je ergens passie voor hebt, dan voelt het niet als werk. Het was immers onze droom: fulltime bezig zijn in de sport. Neemt niet weg dat in die jaren wel de nodige uren zijn gemaakt. Dat is niet erg. Dat hoort erbij en dat doen velen. De werkweken hebben met regelmaat de 70 uur per week aangetikt. We zijn nog steeds dezelfde Gert en Henk-Jan, maar van een zolderkamer naar daar waar we nu staan vraagt knettertje veel energie. En iedere dag weer. We zijn immers nog maar 6 jaar bezig.”

Henk-Jan vult aan: “Ondanks die vele en vooral lange werkdagen was er toch die ene droom. Een eigen sportvoedingsmerk. En dan niet zomaar een merk. Nee, een merk dat er staat. Dat staat als een huis. Die droom was er vanaf dag 1 maar begon 2 jaar geleden realiteit te worden, toen we tegen elkaar zeiden ‘we doen het, we starten ons eigen merk’. Voorwaarde: een absolute toplijn neerzetten. Anders doen we het niet. Krachtig. Stoer. Anders. Hoogwaardig. Eerlijk en dus geen kunstmatige smaken. Geen kleurstoffen en conserveringsmiddelen daar waar mogelijk.” Gisteravond werd het met trots gepresenteerd.
2015-04-03 19

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen