Verenigingen doen goede zaken met de Rabo Clubkas Campagne

De zogenaamde Rabo Clubkas Campagne is afgerond. Gisteren werd de uitslag bekendgemaakt tijdens een finale-avond in het stadion van Heracles Almelo.

De Rabo Clubkas Campagne is het nieuwe sponsorbeleid van Rabobank Noord en West Twente. Bij deze campagne konden Rabobank-klanten vanaf twaalf jaar stemmen op hun favoriete verenigingen en stichtingen. Hoe meer stemmen een club ontving, hoe hoger de bijdrage die zij van de bank krijgen.

In totaal €175.000 viel er te verdelen. Er deden 464 clubs deden mee en bijna 20.000 klanten hebben gestemd. Hiermee bleek een enkele stem uiteindelijk €3,06 waard. In de gemeente Tubbergen deden voetbalclubs goede zaken, maar ook CV De Sjikkebökke uit Albergen was blij verrast met het eindbedrag van €1.484,10. AED Albergen haalde de eindstreep met €1.083,24 en volleybalvereniging Dynamo was blij met het bedrag € 945,54. De complete uitslag is te vinden op www.rabobank.nl/nwt.

De verwachting is dat de bank in 2018 opnieuw een Rabo Clubkas Campagne gaat doen waaraan verenigingen en stichtingen uit het werkgebied kunnen deelnemen.

Origineel

De bank gaf ook enkele originaliteitsprijzen weg voor de leukste en origineelste campagnes. Onder andere DKW Vasse, AJK Tubbergen, KPJ Harbrinkhoek vielen hierbij in de prijzen.

De bank wil namens de clubs alle klanten die gestemd hebben, van harte bedanken.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen